Selasa, 20 November 2007

Sambutan

Baru semalam aku hebahkan.. hari ni... waaaa dah ada orang menjengah ke laman ni.

Terima kasih yong, idar dan azri.. Jazakallah.. Okeyla tu.. dah ada sambutan.. tak le macam blog dulu-dulu tu.. habis punah..

Pada member-member lain.. jemputlah komen. Semua isu boleh bawa masuk.. Korang nak cerita apa pun boleh.. Bior meriah sikit.. Kalau boleh, sebagai ganti kepada site Young planners yang dah berkubur.. Tapi jangan bawak benda tak senonoh atau benda yang memesongkan aqidah sudah le.. Aku swing terus..

Sebut bab sambutan ni.. Esok aku nak pi me rai Sambutan Hari Perancang Bandar Sedunia di PWTC, KL.

Maklumat lanjut dalam www.townplan.gov.my

Semua kaum kerabat planner, jom la kita gamatkan suasana kat sana. Banyak isu yang aku nak bangkitkan rasanya. Dah ketinggalan sangat kita planner kat Malaysia ni. Biar kita wujudkan Impak Maksima kepada pembuat-pembuat dasar berkenaan kepentingan perancangan dalam mewujudkan wilayah-wilayah ekonomi, WPI? NCER? ECER? mana peranan planner? Mana dia Jawatankuasa Perancangan Wilayah yang nak ditubuhkan? Mana? Mana?

Apapun.. pada semua sedara-mara, sahabat, dan kenalan.. mai-mai la jengok sekali-sekala. Bagi la komen sepatah dua. Biar kita terus berhubung. Ni senyap aje.. dah la site studio kita berkubur, site planner pun dikuburkan, tak sempat bertalkin..

Kalau dilipek sobosa kuku,
Kalau dibontang sobosa alam,

Kok hilang dicaghi,
Kok hanyut dipinteh,
Kok tonggolam disolam,

Datang bialah nampak muko,
Kok poie bialah nampak bolakang,

Jauh diimbau,
Dokek digamit,

Seuntai salam,
Sojambak kato,
Dogup bicagho,
Moghisik ghaso,

Salam Perancang Bandar untuk Semua...

Tiada ulasan: